Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, April 22, 2009

hurm.. kadang-kadang!!!

aku bosan gila lah.... aku kadang2 rasa aku ni di hargai sangat oleh kawan2 aku n semua lah... tapi kadang-kadang org yang aku hargai 2, x pernah nampak aku sangat hargainya...

kenapa ey?? aku pelix lah... hurm maybaku ni yang salah bezakan n bahagikan apa yang perlu kot... hurm tah lah.. baru-baru ni aku ada jumpa sum1 yg aku ingat ok lah.. tapi napa tah, aku rasa mcm x selesa plax after kenal dia... dia baik, tapi ciri2 aku nak, x der kat dia..

aku bukan cari yang sempurna, tapi aku cari yang memahami aku n ta8 care of me.. aku x memilih sangat.. tapi mayb jodoh tok aku jumpa yang sesuai x lagi kot..

aku still mencari, tapi aku x suka mulut2 orang yang tah apa2 tah... aku cari sum1 x menyusahkan org, tok kehidupan aku.. tapi ada jer org sibuk nak amik tau.. pastu da tau buat citer bukan2...

napa lah manusia sibuk jer jaga hal ehwal org hurm...

aku kalau da menyayangi org, hurm memang sungguh2 aku hargainya.. tapi satu jer.. aku ni bukan tunjuk kan depan orang yang aku sayang dia... dalam bilik 2 lain citer lah....

tapi org x paham aku, bila aku x layan sikit jer, kata aku buat dia mcm tunggul.. tah apa2 lagi lah sttmemt yang x perlu di kuar kan dia akan kuar kan.... 2 yang aku susah nak paham org... tapi bila aku tinggal kan plax, kata habis manis sepah di buang...

walhal dia x tau salah sapa... tapi aku pon akui aku ada gaks lah silap,,, tapi satu sama lain mesti ada sikap tolah ansur baru lah boleh bahagia.. tol xx...

tah lah!! bila lah aku nak jumpa org yg aku cari... bukan ensem, bukan kaya, n bukan apa2..
tapi sedap mata memandang, memahami dan leh epy kan aku sepanjang masa....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages