Encik East | Create your badge
Instagram

Tuesday, December 23, 2008

AKU LAH AKU...

kenapa nama aku RADIN HISHAMUDDIN????
- mungkin da x der nama lain kot hehehe...
-tapi tak sumer orang ada nama mcm aku.. mungkin aku seorang jer yang ada nama mcm ni dalam dunia heheh...
-aku berasa bangga sanggat coz mak bapak aku yang bagi nama ni kat aku dan khas untuk aku hehehehe...
kenapa aku dilahir kan pada 28 OCTOBER 1986?
-rasa nya kalau aku lahir pada hari, bulan dan tahun lain, mungkin aku da tua atau pon makin muda hehehehe...
-tapi hari, bulan dan tahun yang tertulis itu lah hari aku di lahir kan dan mula melihat dunia, mengalami kenangan pahit manis, suka duka sehingga lah keakhir hayat aku nanti...
kenapa aku dijadikan LELAKI dan bukan PEREMPUAN???
-kalau aku perempuan lah kan, mungkin aku da liar kot hehehe...
-kalau tak pon aku da jadi superstar hahahaha....
-tapi aku bangga kerana di jadi kan lelaki coz banyak kelebihanya...
TAPI AKU BERSYUKUR SANGAT-SANGAT DIJADI KAN INSAN YANG BERGELAR RADIN HISHAMUDDIN.. AKU DAPAT MELIHAT ALAM SEMESTA, CIPTAAN DARI YANG MAHA ESA, DAN SEMPURNA WALAUPON AKU ADA KEKURANGANNYA....

2 comments:

  1. agre wif u! my name hamimi.juga satu2 nya, lahir 26 Oct 1987!haha...

    ReplyDelete
  2. Aku pulak ...Ejay Cassidy..Jellyfish..aku buat2 sendiri...hihihihi

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages