Encik East | Create your badge
Instagram

Tuesday, November 11, 2008

betray/mengkhianati

assalammualaikum, aku menulis atas dasar kecewa kepada sikap kawan-kawan aku yang sering mengambil kesempatan ke atas diri aku ini. terlebih dahulu sapa2 yang terasa aku mintak maaf k.. aku just nak ckap mengapa dan kenapa aku sering di perguna kan oleh kawan-kawan aku terutamanya yang paling rapat dan mengenali diri ku..aku kecewa, kenapa aku selalu di khianati.. aku dah bagi yang terbaik kat korang sumer... tapi balasanya, kawan makan kawan... aku benci seumur hidup aku atas nama mak bapak aku... korang tak akan senang okey!!!! aku benci org mcm ni, aku tolong waktu korang susah, aku angap kawan lah yang boleh teman aku sampai aku tua sebab aku x sure kawin lagi.... tapi harapan aku ni hanya lah sia2 jer... aku letak kan harapan yang mengunung, tapi rupa2 nya gunung itu hanya dalam mimpi aku. kadang-kadang aku benci sikap PLU yang hipokrit walaupon aku PLU.. tapi aku kene terima coz kawan-kawan aku semua dari kalangan PLU..dorang sumer memang lah sangat baik, aku senang kawan ngan dorang, tapi almose ALL my frnz ada sikap "duri dalam daging" and take advantage from me.. kenapa semua ni korang nak buat kat aku ey, khianat aku... tapi ingat lah aku memang tak akan balas siapa yang buat aku, itu prinsip aku, aku just pendam jer coz aku ni pendendam.. tapi ingat-ingat lah k... aku diam bukan bermakna aku baik n kalah... tapi kita tunggu dan lihat... perjalanan hidup masih jauh!! pada yang ajal da sampai tu, korang selamat,tapi tuhan akan balas, n pada yang xmati lagi tu.. kita jumpa kat pentas dunia ni ok!!! kalau bukan hari ini, mungkin esok atau ONE DAY!!!

2 comments:

  1. sbr ek is.
    ade hkmah d sblk kejadian.
    myb tuhan nk uji.
    sbb tu susah nk jd plu ni.[fuh,dasat statement..]

    --> sape org tu ek?

    ReplyDelete
  2. HUh...ni naper ni? Memang macm2 ragam manusia East. ita ingat orang rapat dengan kita kawan kita..tapi kadang lain jadinya. Aku dah banyak lalui pengalamn macam East ni...so orang macam tu..lupakan jer dalm hidup..cari kawan yang lebih baik...dalam banyak2 pasir di pantai pasti ada batu yang bersinar...kay...gud luck

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages