Encik East | Create your badge
Instagram

Tuesday, November 4, 2008

percikan cinta dan pengorbanan..

Cinta dan pengorbanan adalah sangat dahsyat, kerana cinta boleh membunuh manakala pengorbanan boleh membuat kita kenang sampai ke titik nafas terakhir... kenapa cinta perlu di khiyanati? Kenapa cinta itu perlukan pengorbanan? Cinta adalah satu perkataan yang amat manis kerana cinta lah kita dapat teruskan hidup ini. Dengat atas nama cinta, kita bahagia dan tak lupa juga kadang kala menderita... arz cinta itu indahnya tapi bila cinta itu di khianati, peritnya, sakitnya.. kenapa ey?? Mungkinkan aku pernah mengkhiyanati cinta dari seorang yang setia pada aku, berikan pengorbanan, kepercayaan.. aku dapat rasakan kesalahan lalu menghantui diri aku. Tuhan itu maha adil, dia mampu mengubah segalanya, mampu menentukan segalanya..
Aku x dapat lindungi perasaan, aku dapat rasakan kau lah aku aku sayang, kau lah yang aku puja.. tapi segalanya adalah angan- angan bagi diri ku... aku nak menangis, aku nak menjerit dan ada tat kala aku rasakan ingin membuat sesuatu yang bodoh pada diri aku kerana kecewa... aku tidak dapat harungi kesakitan kecewa cinta...
Kenapa kecewa cinta amatlah sengsara huhuhu... aku dah pertaruhkan pengorbanan cinta yang agong, tetapi masih lagi tidak sempurna, tambahan pula bila bahagia sedang menjelma, ada lah halangan demi halangan yang harus di tempuhi.... arz.. aku masih lagi tidak dapat tahu kekurangan diri ku.... bagi lah aku peluang mencintai dirimu untuk terakhir kali ini.. akan ku persembahkan langit dan bumi sebagai tanda kasih sayang aku kepada kau....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages