Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, November 26, 2008

hurm bosan nyer kat kuching ni... kerja, kerja, kerja... banyak n menimbun2 plax 2 huhuhu.. lagi-lagi kalau nak abis bulan n akhir tahun.. arzzz memang banyak lah keje aku..
kang kalau x buat kang bos plax buat muka ngan aku.. aku malas lah aku selalu sangat gado ngan bos aku.. 2 yang x tahan tu... ada ker patut aku buat keje lembab!!!
kalau aku buat salah kang marah plax huh... aku bukan nak buat lambat-lambat.. tapi aku nak siapkan tanpa salah pon.. kang nanti biler salah keje kang marah lagi..
hurm susah tol nak jaga hati.. kepada kawan- kawan aku yang baca block aku ni, tolong kemas kan table aku hehehe malas lah.. x lah gurau jer..
memang selalu bersepah lah... kalau aku kemas hari ni sok berserak balik, so bek x yah kemas kan hehehehe.... hurm 2 jer lah citer aku kat opis sankak ni hehehehe....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages