Encik East | Create your badge
Instagram

Tuesday, November 4, 2008

my birthday party... 28/10/2008

my cake heheheh.. best nyer....
sponser dari ma bos... thanks...
thank coz tlg pegangkan cake... x larat berat heheheheh.. 2 ma mum n ma sis sumer ada.. best2...
wish cepat dapat jodoh hahahaha..
smilleeee budak comell... comel ker aku heheheeh..
adiah from kawan2 n kekasih gelap ku hehehehehe...
ni keje2 ma hause mate yg amik gambo ni.. time aku ngah tido...
all ma frnz... thanks 4 comming...
dayah n me..
zerry ngah ngumpat pasal aku lah 2....
ngehhh....
thanks u guyz....
my mum nyanyi ngan abg jef... kekekekeke.... my mum VERRY THE... hehehe
buntang n me...jom ngumpat..banyak citer ni hehehehe...

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages