Encik East | Create your badge
Instagram

Thursday, October 22, 2009

my btday 23 0ctober

kadang kala kita perlu terima bahawa kita tak semestinya slbr8 hari-hari penting kita bersama orang tersayang....

bagi aku, hari ini 23 october adalah hari penting bagi aku, coz my btday... tapi aku sendiri... aku dapat rasakan yang aku masih keseorangan, semua org yang tersayang sibuk dengan kerja masing2..

em tah lah... tapi mayb dia orang sumer ingat bday aku 28 ni, coz follow my i/c, btday aku 28, coz my dad lewat daftar 1week.. nvm, biarlah hari2 penting ni, aku relax kat bilik n ilangkan stres n rlsttion...

walaupon agak seday, namun aku tetap bersyukur dilahirkan sebagai insan yang sempurna, walaupon masih ada kekurangan..

pada yang ingat my real btday aku, thanks... aprct sgt2...
luv u guyz...

happy btdat 2 radin hishamuddin yang ke 23
on 23 october...
muax

5 comments:

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages