Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, October 14, 2009

stop 2 talk abt people!!!

hi guyz... sumtime kita selalu menutup pekung sendiri bak kata pepatah lah...
ada lah sum1 ni, tah la x der angin ribut, tiba2 meroyan... aku pon x paham, even dia kata nak ugut bunuh pon aku x takut, u know y? coz now i know mana ya betol n x, kalau kita rasa diri kita ni ada buat salah or sumting bad, tekanan jiwa n emosi memang kureng stabil.. ada jer alasan wal hal benda yg kecik kalau ikut cara org berpelajaran fikir, everyting its easy..

n kalau org yang x bersalah, even dia takut pon, tapi dia akan berdiam diri, coz itu lah tanda kemenangan dia, walau terpaksa korban nyawa.. tapi kemenangan di alam kedua nanti..

4 me, i dun care if people want talk abt me or cerita sumting bad story.. even aku sakit ati sikit, but i know, one day sumting bad akan kene kat dia balik apa yg dia da citer.. tis world got KARMA..

btw cermin diri lihat lah peribadi!!!
jangan citer pasal org lain kalau diri sendiri pon x betol...
wasalam..

2 comments:

  1. babe.....ur english damn fucking worst!!!

    stupid dum dum

    ReplyDelete
  2. ada aku kisah!!!!!!
    x menyusahkan ko pon!!
    ko gatal tangan open blog aku pahal!!
    salah ko huh!!

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages