Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, October 22, 2008

INVITED CARD

tis ma invited card...
chantik x??? so sapa2 yang di jemput datang ke majlis party aku ni, di harap sudi2 kan lah diri k... aku jemput x ramai pon, just 40 org jer.. yg penting mesti bawak card ni, kalau x, x dapat masuk huhuhu...

di harap kedatangan korang amatlah di hargai... dan doakan lah aku di berkati oleh nya.. coz aku rasa aku ni banyak dosa dari pahala huhuhu.. tapi manusia mana x pernah buat silap kan... YANG JAHAT ITU SLALUNYA DATANG DARI KITA, DAN YANG BAIK DATANG DARI NYA...

1 comment:

  1. Happy birtday East....tak jemput pun aku? Oklah..tau la kita ni tak"nian".....anyway semoga penigkatan umur tahun ini membawa lagi seribu makna dalam hidup East....wah ayat aku....veru the sastera

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages