Encik East | Create your badge
Instagram

Friday, November 21, 2008

aku noya!! aku tak tahu pon apa sebab yang ada sorang budak ni from serawak kata aku kaco bf dier n aku da main ngan bf dier... apa citer ni beb.. aku x main lagi pon ngan bf ko 2... kalau takad msg2 tu ada lah... tu pon bukan ada msg apa2 sangat.. just frnz.. ayio pening pala aku lah... kuching is small city but aku bukan gila sex... sumer orang aku nak sapu!!! ayio noya lah aku.. i hope cepat lah lah aku benti keje kat cini n balik kl.. x tahan beb stay cni... boleh mati gila aku kat sini.. huhuhu n lagi satu kat sini aku nak buat luahan.. AKU X KACO HAK SAPA2 K.. kalau ada orang berpendapat mcm 2.. aku x tau lah.... i know im not perfect and i dont claim to be.. but before you start pointing fingers, make sure your own hands are clean!!!!!

1 comment:

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages