Encik East | Create your badge
Instagram

Thursday, December 18, 2008

permainan cinta

kadang2 kita selalu di kecewa kan oleh cinta.. tapi pada waktu yang sama, kita tak pernah perasan yang kita sering menghianati cinta pada masa lalu.. ada kah balasan or kenyataan, itu aku x tahu... tapi itu lah hakikat nya...
kini aku selalu kecewakan hati org yang benar-benar mencintai aku.. mungkin kah aku cepat bosan dengan seseorang yg bergelar istemewa bagi aku...
kenapa semua ini perlu berlaku.. aku tidak ingin kan semua ini berlaku.. aku tidak ingin kan cinta datang pada aku.. tapi napa cinta itu muncul biler aku tidak perlukan nya... aku tahu kelemahan aku.. aku tidak lah sempurna mana, tapi ini lah hidup..
cinta yg didustai adalah amat perit sekali, apatah lagi terjadi kepada diri aku.. tapi kini aku pula yg melakukan nya... arz kadang2 aku perlukan cinta kerana aku sunyi bersendirian, tapi biler ia dah ada didepan mata aku, aku terasa bosan dan nak mencari yang lain pula..
hurm tuhan menduga aku dengan cinta.. berilah aku pertunjuk, jalan agar aku ketemu cinta yang satu...

1 comment:

  1. Rndu kt Zam ker???huhuh..
    Sayu je kate2x tuee..
    Orng lahir blan 10 nie sllu cmni laaa...Ske dsnyangi dn terhegeh2x..Sllu rse kesnyian..pdhal ader je orng yg syang kt die..Cme knkdang die je yg rabun..Bukak mata luas2x brO...Agaggagaa...

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages