Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, December 31, 2008

berlabuh nya tirai 2008, munculnya jendela 2009

hari ini 31 DISEMBER 2008, hari dan detik pertukaran masa ke hari, hari ker bulan, bulan ketahun. dan tahun ke zaman.. aku menyedari, apa yang aku tempuhi selama ini tiasa erti.. azam dan keinginan untuk berjaya masih pudar.. pudar dalam samar bayangan... aku mencari petunjuk kejayaan, namun aku tak temui nya lagi.. yang aku temui hanyalah kegagalan dalam hidup..
kata orang, gagal bukan bermakna patah sayap atau pon gagal selamanya, tapi gagal dan berusaha tuk bangun kembali agar kejayaan sinar di temui.. namun bagi diri aku, aku jatuh dan bangun, berulang kali, namun sinar kejayaan masih pudar di mata aku... apa aku ingin kan??? apa pendirian aku?? di mana langkah aku?? dan apa tujuan aku?? aku masih keliru!!!!
detik dan saat tidak pernah berpatah balik... ia hanya kedepan menuju ke destinasi nya.. hanya aku sahaja yang diam terpaku, termenung, termenggu memikir kan apa akan aku lalui kelak...
2008 akan melabuh kan tirai, dan tirai 2009 akan menjelma..
adakah aku bersedia menempuhi hari-hari mendatang??? arz berikan aku kekuatan, keazaaman,dan ketabahan dalam menjalani hari-hari mendatang... aku impikan kebahaggiaan pada tahun-tahun sebelum nya.. namun sehingga sekarang aku tidak temui... dunia fatarmurgana amat menguji... alam yang indah tiada tandingan, di situ lah aku hanyut bersama kenangan-kenangan silam aku...
2009 menjelma sudah... aku berazam ingin mengubah diri aku menjadi YANG BAIK DAN TERBAIK.. segala angan-angan aku pada tahun sebelum nya akan aku kecapi dengan usaha yang aku lakukan.... doa kan kejayaan aku....

1 comment:

  1. Alo dear...bz ker.sampai lama tak hupdate? Anyway...HAPPY NEW YEAR 2009..

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages