Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, December 3, 2008

perpisahan tanpa kerelaan!!!

kenapa perpisahan selalu diiringi dengan tangisan??? adakah tangisan sahaja dapat meredakan kekecewaan atau pon penyesalan? aku amat sayangkan nya.. walau pon pertemuaan kami sesingkat cuma, namun, perasaan yang lahir atas dasar cinta banyak membantu aku untuk terus hidup dan percaya pada diri aku sendiri.. aku sangat seday bila perpisahan pergi tanpa kerelaan aku sendiri... aku sayang kan nya.. aku cinta kan nya.,. tapi kenapa tuhan harus pisah kan aku dan dia?? mungkin perpisahan kami ada hikmah nya.. semua yang terpahit dan termanis, bagi aku ada lah terindah... aku amat hargai perpisan pada hari-hari terakhir.. aku tak dapat apa yang aku nak dari nya.. aku cuma nak melepas kan rindu jer.. tapi penghalang sentiasda berada bersama kami.. namun aku dan dier terpaksa aku dengan takdir... tapi aku tidak menyesal sama sekali bila di dampingi nya dan bersama nya sepanjang masa.. kerana cinta itu adalah pengorbanan... harap satu hari nanti aku dapat bersamanya buat selama-lama nya....

2 comments:

  1. Pertemuan itu INDAH
    Percintaan itu ANUGERAH
    Perpisahan itu LUMRAH
    dan Kesabaran itu PASRAH

    Apapun,,dimanapun dan siapapun....sebagai sahabat harungi hidup dengan tenang. Semoga jumpa lagi Sahabat...

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages