Encik East | Create your badge
Instagram

Thursday, April 17, 2008

HapPy 7th aNniVeRsarY "17april" ---)@



"My LoVe"

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you...





Hye everyone... Hari ini adalah tarikh y bermakna lam idop ak...Nak tau x knapa??... Actually ari nih adalah tarikh Anniversary ak y ke 7 bersama my special... Dah genap 7 bulan pown kitowank bersama... Ak pown x penah nyer nk sangka y relationship kitowank nih boley kekal lama smpai kew ari nih... Terharu laks rasa... (sambil mengesat air mataku y ntah bila mengalir)...Hu3(",)... x sangka kan? kan? kan??... Yerr lah.. Mana x sangka nyer... b4 this... ak berkapel pown x penah nyer nk kekal smpai berbulan2... Paling2 pown sbulan lebey jew... Ak mmg susah cket nk ber comitment lam hubungan percintaan.. actually x koser pown.. Hu2... Tp d sbb kn ak da syg sgt ngn si dia nih... So kalo boley ak akn berusaha utk kekal slama y boley... x salah kan? kan? kan?..He3(",)... Kire nyer kali ni ak bole dikira berbangga gak ah coz dpt pecah record... weeee.. ;-p.... "TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA ZAM & EAST"...







"CinCin TunAnG AkU"


JuSt 4 U dArLinK!!

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages