Encik East | Create your badge
Instagram

Thursday, April 3, 2008

KALAU Nak Tahu Pasal Saya...

*Saya seorang yang simple.

*Ramai orang kata saya hensem, saya tak pedulikan semua tuh. Tapi kalau saya jumpa orang yang kata saya HENSEM tu memang saya nak tampar dia.Sebab nya saya tahu dia orang memang tipu,sebab mana ada saya HENSEM.

*SAYA suka dengan Emak saya, sebab saya anak dia. Dia yang lahirkan saya.

*TIAP-TIAP hari jumaat saya suka menyorok makan kat Mc Donald.Sebab kat sana bukak 24 jam.

*SAYA suka minum air NESCAFE sebab dalam iklan tv kata beli 2 percuma 1 anak patung.

*SAYA lebih rela makan dengan Ayam Serama berbanding kawan-kawan saya sebab diorg semua suka MAKAN KAWAN sendiri.

*SAYA suka kat ROSYAM NOOR tapi dia tak hiraukan saya dan saya pun tak kenal siapa dia.

*SAYA tak suka berkayak dalam tasik sebab saya tak ada kayak dan umah saya kt tepi pantai.

*SAYA suka tido dengan bantal daripada tilam sebab tilam tak boleh dipeluk.

*SAYA tak suka main kejar-kejar sebab takde sapa nak kejar saya.

*SAYA suka makan lemang sebab pasal lemanglah saya kantoi puasa tahun lepas.

*SAYA tak suka dengan Britney Spears sebab dia seksi, Emak saya marah.

*SAYA suka minum susu sebab susu gemokkan badan saya yang keding ni. hehehhee.

* SAYA suka rumah saya.Kenapa saya suka rumah saya? SEBAB DIA BEST!!!!!! ( iklan Petronas masa merdeka )

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages