Encik East | Create your badge
Instagram

Tuesday, October 26, 2010

bosan + filing sorang2 dok bilik.. hurm

wat up....
hey tau tak bertapa bosannya aku malam ni n ada gak lah malam-malam sebelumnya haha... x der apa pon yang boleh buat aku tak dapat tido malam... seday kot bunyi dia kalau korang try amik sikit2 fill yang aku ngah layan ni hahahaha..
sambil-sambil dengar lagu-lagu cintan cintun layan perasaan, makinlah aku dengar lagu-lagu putus chinta ni, makin mengecutlah hati aku n makin lembut lah jiwa aku hurm.. nak buat macam mana bak kata citer zaman2 p.ramli dulu(dah nasib badan)......
tapi sebenarnya layan gaks kot walaupon dok sorang2 n x der sapa nak teman, yer lah dah lama gak menjanda ni hahaha... termenung pandang dinding, tengok kanan, tengok kiri, depan n belakang malas lah coz aku ngah baring2 hahahaha.. kita berhayal jap, berimiginasi benda yang bukan2 hahaha... benda apa 2 x yah lah aku nak citer lebay2 kot.. pikir2 lah sendiri yer hahahaha....
aku ni lagi satu sebabnya x suka sangat dah kuar umah coz aku malas nak jumpa manusia2 diluar sana yang banyak mulut huh... bila dorang sedar jer kehadiran kita, tah citer baik or buruk2 ada jer kuar hurm...
tapi x kisah lah yang penting aku buat jer apa yang aku nak buat... aku x kaco orang n i hopely sumer orang x kaco aku.. yer ar, aku berdiam pon, ada jer kot orang yang tah apa2 tah muncul.. bercerita.. tapi dunt worry aku pon suka gak citer pasal orang haha,, sebab aku fikir mulut orang bukan leh tutup, so b4 dorg judge aku bukan2 bek aku yang buat citer bukan2 hhaahahahahaha
k ar. chaw chin cawww~~~~

1 comment:

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages