Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, November 17, 2010

hurm sedaynyer.. hari ini hari raya aidil adha, tapi aku tak balik kampung... family aku asyik call n tanya balik or x.. sepatutnya aku da balik since last week, but ada jer halangan..... tup-tup aku tak balik langsung...
seday bertambah bila aku dengar takbir raya, walaupun bukan raya aidilfitri, tapi terasa gaks lah kesedihan yang mencengkam sanubari....
hurm tah lah, rasanya aku x der la bz kot dok kl ni, coz belom keje lagi, tapi apa yang ku buat pon aku tak tahu....
aku rasa masa aku habis asyik berjimba sana sini kot... sampaikan apa yang aku nak buat sumernyer tak jadi...
seday kot hidup macam ni,.. ntah lah... apa yang aku nak dalam hidup aku pon tak tahu.. apa yang aku pasti, segalanya belom lagi kesampaian.....
apa yang aku impikan banyak yang tak kesampaian, umur dah makin meningkat, but i hav nutting...... apa yang harus aku buat n dari mana harus aku mulakan pon aku tak tahu....
sedaaaayyynyer...

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages