Encik East | Create your badge
Instagram

Monday, April 11, 2011

weilaweiii~~ bersarang sudah blog aku


nak tau per cerita aku x update2 blog ni??? a
gak berkurun gaks la aku x merapu2 kat blogzzs aku ni kakaka..
orang kata bila da sebut berkurun, mesti berkenaan dengan orang dah tua ni kan, hah nak di jadikan cerita, mayb pembawakan usai aku kot, aku lupa plax email n pasword aku tetiba jer... slalu ok jer...

hurm ni memang x leh jadi, banyak makan apo lah sampai semua nya selalu lupa, nasib lah aku masih ada benda yang melekat x leh cabut x ilang kaka, kalau leh cabut lah kan, rasanya da lama da kes2 mencurigakan dan aku x punya apa2 da skunk hahaha....

now aku da amik langkah2 keselamatan dari takut terlupa lagi, aku copy kat sumer tempat2 rahsia aku, tapi if itu pon aku masih nyayok lagi... YESS!! aku yakin...
pembawakan usia tua semakin hampir lkkakakakaa...

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages