Encik East | Create your badge
Instagram

Monday, April 11, 2011

why me like this???

owch... KENAPA aku macam ni??? jangan lah sesekali korang pertanyakan dan persoalkan... coz semuanya x ada sebab.. segalanya da tertulis di tangan takdir....
BUT I HOPE!! jangan nak pandang sebelah mata or keji dengan apa yang dah di ciptakan oleh maha pencipta.... tak ada siapa mintak menjadi manusia yang penuh dengan kekurangan.. dan kepada siapa yang banyak kelebihan, jangan pulak bermegah-megahan, coz segalanya ada hikmah dan hidayahnya...
kalau korang ada hati dan perasaan, aku pon ada hati dan perasaan walaupun darjat dan haluan perjalanan dunia yang berbeza...
walaupon aku tidak dapat mendaki tinggi ke langgit, tapi liku perjalananya aku telah lalui.. sedangkan korang banyak yang x merasa akan liku , onak ranjaunya...
yang korg tau, korang da sampai dengan senang tanpa masalah, walhal bila dipertengahan cerita nanti, kotang tergapai2 kelemasan macam tiada lagi harapan untuk terus hidup kerana korang x merasa likunya sebelum ke langit....
so fikirlah maksud ayat2 ni, dalami dan fahami ...
biar dia dapat jadi buku panduan dalam perjalanan hidup kita nanti...
x rugi kot...

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages