Encik East | Create your badge
Instagram

Sunday, March 11, 2012

berhijrah ke cameron highland


   now aku ngah siap-siap nak gerak p dunia baru.....

aku nak p cameron highland for new work.....
 sebenarnya berat lah hati gak nak p sana, but bila lah lagi aku nak mula melangkah ke dunia baru untuk ubah haluan dan cara hidup aku......
     tapi aku tak tahi lah, berapa lama aku boleh bertahan keje kat sana.. coz sana tak ada apa-apa, tapi untuk lari jauh dari masalah dunia, boleh kot p sana.. tapi itu bukan bermaksud aku nak lari dari masalah kl yang penuh dengan pelbagai ragam, cuma aku nak cuba hidup baru .. mana tau dok sana, aku boleh jadi datuk bandar plak kat sana... hahahhaha who know??? 
kann.....
ok lah aku nak gerak pon p sana, so later aku update lagi ok...
doakan perjalanan aku selamat sampai guys....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages