Encik East | Create your badge
Instagram

Monday, November 23, 2009

hari ini aku cuba lawan perassan aku.. aku cuba tok happykan diri aku kembali, aku cuba bangun setelah aku jatuh..
tak ada guna aku kesali semua yang telah berlalu, kerana aku harus tabah tok hadapi masa2 akan datang walau pon aku hampir patah semangat tok hidup...
aku kenang kembali dan aku cuba hayati bahawa tiada satu benda pon akan membantu aku kecuali diri aku sendiri untuk teruskan jalan di trek dunia ni....
aku sedar aku bukan lah sapa2 tok mendapatkan intan or belian.. aku harus bersyukur apa yang ada kat depan mata aku skunk..
even aku sakit kesepian, namun masih ada lagi orang yang menyayangi aku...
now aku cuba hidup dengan lebih berhati2 dalam memelih segalanya... dan aku percaya apa yang berlaku ke atas diri ku adalah hukum dunia atau KARMA hidup....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages