Encik East | Create your badge
Instagram

Wednesday, November 18, 2009

hi monink sumer.. pagi ni aku bangun dengan rasa tenang sekali...
tah napa.. hehe mayb cuti kot...

pas2 aku ternampak keropok ikan kat sebelah aku... dengan x gosok giginyer, aku terus melantak sampai kenyang hahaha.....

than after that aku amik sebatang rokok sambil chek email facebook, ms, yahoo n etc... aku ternampak lah kawan aku ni buat video sendiri guna lagu siti nurhaliza... hahaha lawak gila...
pagi-pagi da buat aku nak ketawa sambil kutuk video clip dia hehe...

tapi pepe pon best lah dia punya video clip...
dapat ilangkan bosan aku...

yer lah dari fikir masalah kawan2 yang memeningkan kepala otak kau...
bek aku ilangkan stress dengan melayan diri sendiri haha...
chaw..

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages