Encik East | Create your badge
Instagram

Saturday, November 21, 2009

mestikah air mata ini, membasahi di pipiku...
perlukah aku meratap hiba, setelah hati ini terluka....
bila aku teringat detik2 dulu, indah nya berkasihan....
taksangup rasanya aku hadapi saat2 di tingalkan...

engau yang sentiasa bermain difikiran tiap masa dan ketika..
tak terlintas kat ati ini tok curang padamu..
aku cuba damaikan hati ini, yang kian berkecai...
aku cuba sembunyikan hati ini, agar perasaan sedih aku ini ...
tak nampak oleh sesiapa ...

aku sedar siapa diri ini...hanya mampu memberi cinta..
tapi aku tak mampu menatap bahagia...
tapi tak guna aku untuk meratapi semua ini,
kasih dan sayang tak mungkin akan kembali...
mungkin ini sudah suratan bagi diri aku...

aku bukan mengemis simpati sesiapa.. buat penawar duka hati ini..
coz aku sedar siapa lah aku pada dirimu...
hanya menyusahkan bagi mu...
nama ATNIC hanya tinggal nama...
gelap lah seluruh sinar diri ku...

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages