Encik East | Create your badge
Instagram

Sunday, December 12, 2010

masih mencari nikmat bahagia

Selama ini aku masih tercari cari dan masih mencari apa itu nikmatnya bahagia…

kerna aku sering dibelenggu dalam derita….kenapa diri ini sering diperbandingkan, disisihkankan,, tidak kah kita semua berada dipentas dunia yang sama.. yang mana sama-sama mencari kebahagian dan kehidupan yang selesaan..

tat kala aku termenung akan penderitaan dan kesunyian di dalam diri aku ini, aku merasa sangat sedih..

apakah sebenarnya yang terbuku dihati mereka, dan erti linangan air mata ini.. aku hanyalah mampu menduga segalanya, namun untuk aku merasa sedikit nikmatnya kebahagian itu mungkin terlalu jauh lagi…

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages