Encik East | Create your badge
Instagram

Thursday, December 23, 2010

perkahwinan ma sister

syukur alhamdulillah, akhirnya semuanya selamat disempurnakan walaupun ada sikit kekecohan masa majlis persandingan ma sis radin farah dan suaminya mohd azmi...
majlis berlangsung pada 19 disember 2010 (ahad) dari pukul 11.00am-05.00pm, dan waktu bersanding pulak pada pukul 02.00pm... itu pon ada tetamu da sampai dari pukul 10 lebay pagi lagi...
untuk malam berinai pulak, sekaligus malam pernikahan, pada 18 disember 2010 (sabtu) selepas waktu isyak.. waktu dan hari debaran yang mana pengantin perempuan akan bergelar isteri, apatah lagi lelaki yang gugup sewaktu melafazkan akad nikah... hahaha.. sampai 2x lafaz baru sah.. kira ok lah 2 kan...
time ni keluarga termasuk aku pon da stat sibuk sesangat, keluar masuk, keluar masuk, sehinggakan x sempat nak duduk.. adoi hai.. cuba lah bayangkan bertapa sibuknya masa hari itu... mood aku tok kawen pon ada gak pada masa itu haaha.. tapi bila kenangkan penatnya, adoi hai, seribu kali aku fikir kan....
tapi keseronokkan saudara mara yang datang tanpa henti, disulami teman2 lama membuatkan perasaan penat itu hilang... gembira sahaja.... hehehehe
aku jugak nak ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan aku yang datang dari kl, untuk hadir ke majlis wedding ma sister walaupon petang baru sampai... benci.. huhu tapi thanks alot guys.. luv u olz...
n lagi satu, aku agak terasa bila akak aku da berkahwin, dulu aku berborak, pergi kemana jer mesti dengan dia, tapi now, aku dasendiri,bila aku kenangkan kembali, mesti air mata aku mengalir... seday sangat2 kot.. huhuhuhuhu...
btw semoga segalanya kekal sampai ke anak cucu dan berbahagia selalu..
amin~

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages