Encik East | Create your badge
Instagram

Monday, January 3, 2011

happy new year 2011

selamat tahun baru kat semua, semoga tahun baru ni penuh dengan kecerian dan dipermudahkan jalan hidup...
pejam celik-pejam celik, da tahun 2011 kan, macam x sangka.. umur aku apatah lagi da meningkat.. makin takut pulak rasa ni... yer r makin tua kot huhuhu.....
malam slbr8 new yer aku slbr8 kat salah sebuah club di area kl ar, cowndown kat club 2 jer.. tapi b4 kol 2 am da kuar dah.. coz member mabuk kot... so just stay kat dalam kete jer r sementara tgu member lagi 2 orang kuar dari club..
dalam masa kat dalam kete 2, macam2 benda lucu berlaku, mana x nyer, time nak jalan masuk kete jer, ada lah satu kumpulan pompuan bertudung ni nak bagi ceramah apa tah kot... aku pon just buat bodo jer n say "no thanks"..
dorg terus pandang-pandang & berbisik2... adoii hai mesti cakap bukan-bukan tu.. tapi x kene tempat kot, yer rrr, da tau nampak aku berpakaian lain macam, n baru kuar club depan dorg jer kot, tiba-tiba nak bagi ceramah... adoi.. salah tyme kot....
boleh jer nak bagi ceramah panjang lebar, aku sudi jer mendengar, but x sesuai kot kat situ....
n after that, da masuk kete plak macam2 pekara lawak yang berlaku hahahahah... aku nak citer pon malas, coz terlalu banyak kot hahahahaha... n after member kita orang sampai, terus gerak p lepak minum n balik ke rumah member aku... baring punya baring, aku tertidooo.. kol 11 lebay pagi baru tersedar, mengelabah aku kejut kawan aku suh anta balik umah coz atok n sedara aku datang dari johor kot... mesti dorang da bangun.. lagi pulak nampak aku pakai over2..
sampai umah aku pakai sun glass lagi, cover muka yg da macam hantu... masuk jer, sedara aku sound, "baru balik wat show ker????" lambat baliik....
adoooiiiii.. aku dengan selambanya senyum n masuk bilik salin baju n makan coz da kebulo kot hahahaha....
tapi 4 me, x puat slbr8 new year taun ni, sekejap sangat huhuuhu....
but fun r... :p

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages