Encik East | Create your badge
Instagram

Thursday, January 6, 2011

memori dan kenangan bersamamu..

adakah engkau adalah satu mimpi didalam hidup ku....

kerana aku sering teringat akan masa dahulu, kenangan silam kita bersama..

senyuman mu bila kita bertemu dan berpegangan tanggan ketika itu...

aku masih mengingati setiap detik memori kita bersama..

aku sentiasa berdoa, semoga tuhan akan memberi aku 1 lagi peluang untuk aku melihat senyuman yang masih segar lagi di kotak minda ku dan memori hidup ku....

kerana engkaulah yang membuatkan impian ku menjadi kenyataan...

hadirnya bayangan dirimu telah membuat aku berhenti untuk berfikir tenteng dunia..

aku sedari, setiap kali aku merindu dirimu, pasti aku akan temui jawapan kekecewaan yang menghentap seluruh jiwa dan perasaan aku ini...

aku telah cuba dan berusaha untuk melupakan dirimu di setiap sudut hidupku.... namun ianya hanyalah sia-sia berlaka...

tat kala aku ingin tersenyum, bayangan mu akan membuat aku menangis...
terlalu kuat dan hebatnya dirimu didalam hidupku sehinggakan aku tak mampu untuk melupakan dirimu walaupun bayangan mu...

namun aku harus berdiri di bumi yang nyata....

walau apa yang terjadi, aku tak pernah untuk sekali-kali berasa nyesal untuk terus mencintaimu....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages