Encik East | Create your badge
Instagram

Friday, February 20, 2009

sakit ati!!! potong rambut mcm siyall!!!

hari ni aku potong rambut dalam kol 5pm lah.... hurm aku pon malas lah nak p salon jauh-jauh.. so aku p jer lah salon berdekatan ngan umah...
nak di jadi kan cerita, ada lah catu makhluk cina ni PLU lah, da belek2 kepala aku, pastu aku cakap lah nak potong mcm mana kan.. so dengan CONFIDENTRINA nya dia potong lah... aku tgok potong mcm lah profisional, laju jer... aku cakap dia nganguk kan kepalanya yg mcm hantu 2...

yang aku sakit hati nya... dia potong rambut aku mcm JENGLOT!!!! mana tak sakit hati aku kan... siyall punya cina... aku macam x nak jumpa masyarakat sampai lah rambut aku ni da cukup panjang mengurai....

bencinya aku... aku rasa MAMAK potong lagi bagus kot!!!! ni lah masalahnya... kalau kita terlampau percaya kepada salon.. kita ingat salon sumer potong rambut kita chantik mcm kita nak... MANAKALA ADO!!!! aku rasa, aku setaraf ngan rambut KUNTILANAK tercekik pisau!!!!

arzzzz geram nya!!!!!!!!!

1 comment:

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages