Encik East | Create your badge
Instagram

Friday, February 13, 2009

musim luruh menjelma...

kini kita berpisah,rintihan asmara sudah berubah, tiada lagi mengharap... tiada lagi belaian manjamu... semua telah berakhir.. ketenangan hidup menyinariku..keperitan cinta terlerai sudah!!tabahkanlah hati duka yang berduri... aku mengenali siapa diriku yg sebenarnya... tinggallah hanya memori luka... semua telah diduga... pertemuan kali ini takkan berkekalan... berakhirnya istana bahagia kita berdua... biarkan aku hidup keseorangan, tak perlu lagi cinta yg menghiris luka... titisan air mata kini dah kering. tak perlu menabur kasih, ketenangan hidup menyinariku... keperitan cinta terlerai sudah, tabahkanlah hati duka, aku mengenali siapakah diriku yg sebenarnya.. dan kini kututup jendela harapan ini.. kau kan menanti keangkuanku, semua takdir yg telah kutemu, kan kurela segala tanpamu... tiada lagi airmata yang membasahi jiwa luka.. salam.

Andai sampainya waktu... aku harus tinggalkan mu...Akan aku berlalu.. bila tiba saat itu...Tak guna kau merayu, dan tak perlu menahanku....Kerana yang berlalu adalah kehendakmu... Hanya tuhan yang lebih tahu, Susah senang hidup dengan mu..Sumpah janji semakin layu....Hingga kini jatuh satu persatu...Engkau membiarkan ku...Air mata bertamu... dan tak kenal erti jemu... yang menemani hatiku tidak mengenal ruang waktu...yang terhalang kejujuranku...Dan yang terbilang kesilapanku... Memang payah dimengertikan....kerana tertutup pintu hati mu....Terima penjelasan Biar apa jua tafsiran Yang ingin kau nyatakanA ku rela terima semua....

Hari demi hari, minggu dan bulan pun berlalu. Suka duka kita lewati bersama. Bebagai masalah mampu kita hrungi tanpa aral berarti. Tapi kini semua telah berakhir. Kini semua telah sirna diterpa masa. Sangat berat memang, menyakitkan memang. Tapi itulah cinta, datang tak dijemput, pergi pun tak di hantar *jelangkung mayb*. Maafkan saya sayang, kini ada yang lain di hati ataupon kita tidak lagi serasi. Ya.. aku tidak mampu membohongi perasaan aku ini. Inikah akhirnya..Tinggallah lara di sini....Terpadamlah api kasih kita....Setelah engkau pergi...Telah kukorbankan....dan dah aku curahkannya Semua kasih suci pada dirimu....Tak ku mahu pengenalan kita kan hancur seperti debu...Takku mahu..Dirimu bukan lagi kekasihku...Dan di sini tinggallah aku...Menantikan kasih...Sesaat berlalu Bertahun kurasakan...manakah silapnya..Kemanakah kan kubawa Erti cinta sejati.. mungkin kah di mimpi.... Cuma dimimpi sahaja!!!

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages