Encik East | Create your badge
Instagram

Friday, September 12, 2008

AkU PuNYa ShoOt....

hahahahahah..... ni pic aku baru jer edit....
pic ni melambangkan aku ni suka bergambar kat mana2 pon hahahahahaha......
kalau nak ikut kan kat dalam bilik air pon aku nak bergambar... tapi rasa aku 2 da melampak kot huhuhuhu....... sebenarnya 2 bkan lah tujuan aku nak citer sebenarnya... aku nak citer pasal benda lain huhuhu... nak tau x... aku paling x suka kawan-kawan mahu pon lover aku pisau cukur .... yer lah..... kita cari duit penat-penat, tiba-tiba ada plax orang datang dekat..
huhuhu..sapa lah x sakit hati kan... tau lah kita x ensem.. n sumer x suka kat kita.. tapi jangan lah kikis huhuhu... tapi aku lagi pandai dari semua raja-raja pisau cukur huhuhu... coz aku da banyak kali kene.. n aku jadikan nya sebagai pengalaman huhuhu.....
hah ada lagi sa2 citer tapi aku segan lah.....korang nak tau ker.....
sebenarnya sumer citer kat atas 2 bkan lah benda yang aku nak citer betol-betol.....
aku just nak tanya korang .... tapi jangan marah tau...
aku ni comell x??

2 comments:

  1. eleh.
    perasan r dia tu chumel.
    hu3.
    sape yg east mksd kn pisau cukur tu?

    ReplyDelete
  2. Hahha.....aku jer yang kurang chumil....tak nian di hati...sedey

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages