Encik East | Create your badge
Instagram

Tuesday, September 23, 2008

BoSaN N LuAhAn SaKiT AtI KAt SeKo BuDak NiW...

Hari ni aku bosan lah... aku x der benda nak buat.. apa x nya keje sumer kawan aku buat. aku dok jer lah n on line... hurm kadang2 x der keje bosan guks.. baik lah ada keje... kalau ada keje memang penat tapi x lah bosan sangat huhuhu... biler bosan2 ni ada jer lah benda yang aku fikirkan... pasal cinta lah, pasal family lah, masalah negara lah,tah apa2 lah mcm2 lagi.. bosan n sakit pala sebenarnya biler kita fikirkan nya.. masalah ni memang sakit pala biler kita fikir kan.. tapi nak wat cam ner masalah jer yang mengiringi kita tok lalui hidup seharian kita... alang kah bagus kalau hidup tanpa masalah.. x yah keje... everyday party.. tapi nak wat cam ner kan x leh guks cos tuhan wat sumer 2 mesti ada sebab.... aku ni kan kadang2 baik ngan org.. tapi biler kita baik ngan orang ada jer amik kesempatan.. lagi2 kawan2 yang x mengenal erti menghargai pengorbanan kawan nya... aku lah mangsa yang slalu kene... mangsa kawan x hargai apa yang aku buat.... apo nak buat kan da nasib badan... ni lagi satu.. ada lah satu budak ni from kelantan..
depan kita punya lah baik, ckap pon suara kepit.. tapi ayio hak milik orang lain dier amek, kesenangan orang dier amek.. ey apa ni beb!!!!... aku x suka lah kawan mcm ni... kawan makan kawan namanya... hurm ada guks manusia mcm ni kan... pastu baru2 ni dier mcm nak buruk2 kan aku jer.. x tau lah 2 mayb perasaan aku.. x tau lah niat dier apa... tapi yang aku rasa mcm 2 lah... hish... nak ikut kan ati aku.. aku nak jer sagat dier kat lantai or kat jalan raya... x lah aku bkan jahan mcm 2 pon... aku masih ada hati n perasaan... x macam dier... skunk ni dier nak apa dier dapat.. tapi wait n see jer k.. kita tgok sejauh mana dier boleh p.. pening dok ngan plu katanya... nak dok ngan budak2 str8... hahahahaha 2 sumer sttment adik2 baru nak naik.. aku da dengar lama lah beb!!! x der maknanya.... tapi x per.. mcm yang aku kata tadi kita tgok apa akan jadi k seterusnya.... korang tgu jer lah berita2 terkini di BLOG aku ni....

1 comment:

  1. Sabar ek...biasa lah hadek2 baru nak naik ni..nak glamor, femos segala..yang penting pandai2 la berkawan. Ramai yang ambik kesempatan....

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages