Encik East | Create your badge
Instagram

Friday, September 12, 2008

BoSAnYa HiDuP....

Arz.... bosan lah hidup ni kadang-kadang... sum time kita rasa epy...
but sum time kita rasa diri kita x pernah di hargai...
tapi x boleh salah kan idop guks kan...coz i2 lah lumrah idop....
kadang-kadang aku x tau apa yang aku nak kat dalam idop ni...sumer benda aku nak.... tapi silap aku sa2 lah.. aku ni malas sikit hahahaha... yang aku tau enjoy n party jer......
nak berkawan aku ni org kata sombong sikit.. aku pon x tau tang mana tahap kesombongan aku.... aku rasa ok jer... cuma sum time aku bad mud jer... 2 yang aku slalu buat muka KETAT kat orang hahahaha.... aku rindu kat kl lah... tempat aku di didik menjadi seorang yang pandai berdikari huhuhu..tapi apa kan daya...
kerjaya lagi penting dari segala-galanya.........

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages