Encik East | Create your badge
Instagram

Saturday, September 27, 2008

MENYUSUN SEPULUH JARI..MEMOHON AMPUN DAN MAAF.

Hari raya menjelang tiba, Kita hanya tunggu harinya.. WAh sungguh meriahnya kanak-kanak bersuka ria... bermain bunga api dan bergurau senda.. wah berpantun plax kan aku... yer lah memartabatkan bahasa kita hehehehe.. kalau tak kita sapa lagi kan huhuhu... sebenernya aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN.. kat member-member yang
baca blog aku niw huhuhu.. nak nangis niw.... yer lah aku nak mintak ampun kalau ada salah n silap, terkasar bahasa, termakan n terminum, termaki n terhamun, terngumpat, terkata kat belakang-blakang walau pon memang hobi aku hehehehe,so aku nak mintak maap lah.. yer lah kita kan sebagai manusia kat bumi ni mana ada yang x pernah buat silap sesama kita.. itu jer lah perjalanan and permainan hidup kita kan... kalau aku terguna duit korang ker, or apa-apa lah yang di namakan hutang, call lah aku, aku akan bayar tapi kalau over2 tu da melampau lah... aku ni pon bukan kaya sangat pon... nak dibandingkan dengan orang kaya... gaji pon lepas-lepas cukup makan jer... tapi bab utang aku akan bayar lah kalau ada.... tapi kalau korang utang aku 2 hehehe reti-reti lah bayar yer.. aku tak mintak tapi aku kesian kat korang lah nanti kene cari aku kat akhirat nanti hehehe... aku ni cepat lupa sikit.. so ingat-ingatkan lah aku yer kalau ada.. ala x nak bayar pon x per, aku ni budak baik lah hehehe.. aku leh halal kan jer .. tapi cakap lah k ngan aku... anway aku nak ucapkan lagi sekali, selamat hari raya... MENGIKUT MOHOR2 DULI YANG MAHA MULIA SERI PADUKA BAGINDA, DENGAN INI SAYA MENGISTHARKAN KITA X JADI RAYA.. SEBAB AKU X POSER HAHAHAHAHA....

1 comment:

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages