Encik East | Create your badge
Instagram

Saturday, September 13, 2008

GoSiP KeReNaH BoS AkU...

Kalau korang sumer dapat agak lah kan... sapa lah makhluk yang kat blog aku ni..........hah ni lah aku punya BIG BOS yang banyak kerenah.... perangai mengalahkan bebudak huhuhu.. kadang-kadang aku meluat-luat nak layan kerenah dier... ayio pening siot..
yer lah cuba lah bayangkan biler msg sampai jer ada org call ker ayio tergedix-gedik mcm cacing kene cincang hahahahahaha,..... aku yang berhadapan ngan dier hari-hari da x tahan da... pastu mulut dier pon boleh tahan... bukan boleh tahan apa lah... cuma banyak cakap n banyak perli.perli orang... aku ok jer slagi dier x kaco idop aku... ni smalam dier baru jer sampai kuching coz ada keje katanya kat KL.. ingat aku x tau ker.. x per lah dier kan bos so aku buat-buar x tau lah kan.. malas nak masuk campur kang kata aku ni busy body plax walau pon ada lah sikit-sikit .......
hah smalam dier ada kata nak bincang pasal kontrek yang nak jalan kat kuching ni... malam-malam pon nak citer pasal keje... sapa x naik hangin kan... gaji aku kalau 10k gigih lah jugak aku nak meeting memalam... ni gaji baper lah sangat huhuhu... aku pon kata ngan dier aku da fedup nak keje kat sini.... plz send me back to KL... aku da sakit ati sangat-sangat... tapi dier x nak bagi aku benti... sakit plax ati aku.... hurm x per lah aku tgu jer masa yg sesuai nak benti... jangan halang kemana ku hendak membawa diri... hahahahaha tapi dier sangat-sangat baik 2 jer yang mampu aku cakaphuhuhu... k lah... x baik ngumpat bulan-bulan poser kan hehehehe... nasib baik aku x poser hehehehe... k lah u guys... pepepon CERMIN DIRI LIHATLAH PERIBADI....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages