Encik East | Create your badge
Instagram

Monday, September 15, 2008

BuDaK PoYo YaNg SoMeLL..

hype... korang nak tau x sapa budak2 yang noty n somell kat bawah niw....
hehehe 2 lah BoBo(yang baju putih2 rindu) DiDiE aGil(baju pInK2 cinta merana) n aku EasT (baju merah2 jelita) hahahaha....
niw serba sikit aku nak intro n promosion budak2 ni kat korang....
apa yang aku tau pasal budak2 ni aku tulis lah.... kalau ada silap n salah jgn marah ey....
BOBO = budak ni x lah comel sangat coz aku lagi comell hehehe.. jgn marah ey bobo......
tapi dengar citer dier carring hehehehe cair plax kamek......
dier ni ok lah cool cket... sapa x kenal dier memang x kenal lah.....
tapi kalau da kenal huhuhu,,... memang kenal lah......
aku x tau sangat pasal dier hehehehe.. yang aku tau dier ni baik hehehehe....
DIDIE= budak ni plax, x payah cakap sumer kenal.. sapa yang x kenal pon mesti kenal..
mana x nya dier ni adik kepada siti murai... x reti2 nak diam.. tapi kalau kat kuching
hurm jgn silap dier punya mulut jatuh mendadak coz ada lagi hebat berkata2 hehehehe..
dier baru jer balik dari shooting KWEK MAMBO BERSAMA KAK ANITA kat kampong
laki dier huhuhu... w3ah sambil2 honeymon katanya.. bahagianya.....
nak buat mcm mana kechantikan dier nian huhuhu..
EAST= hehehehe pasal aku plax ker....
x der yang baik melainkan terbaik
x der yang comel melainkan tercomel..
x der yang hebat melainkan hebat...
x der yang nian melain kan nian kuasa 2 hahahahah.....
tatatatatatata.....

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages