Encik East | Create your badge
Instagram

Friday, September 12, 2008

NuKiLaN HiLaNgKaN TaNsIoN...

hype member2 aku yang kat luar 2.. pandang da lihat lah... justru comment2 lah yer... aku bukan apa saja jer nak luangkan masa wat blog ni... nak ilangkan tansion lah katanya....
nak harapkan si dia up date aku punya blog huh.... kene ketok baru lah nak berjalan.....
tapi nak wat macam mana da pilihan keluarga..ADO PILIHAN KELUARGA!!!!
berbalik pata topik kita yer.... ala2 berpidato plax....
pic ni aku amik kat opis.... masa 2 bosan giler..........
nak kata x der keje ayio banyak gila ooooooo....... x terbuat aku.....
so aku pon nak ilangkan tansion bergambo jer lah.... sapa yang kenal aku tau lah pangai aku mcm mana hahahaha... aku ni pelik ckit.. banyak yang pelik nya... ada orang kata aku ting-tong.... aku x heran pon walau pon ada guks sakit ati huhuhu.....
aku keje kat kuching serawak .. tempat moyang sebelah atuk aku di lahirkan iaitu puteri sentubong hahahahaha...... aku berkeja opis2 biasa jer sebagai admin executive jer kat syarikat KEMJ Engineering ... kat cni keje bebas coz aku wat tpt keje ni mcm aku punya hahahahaha.... x salah kan kalau nak berangan sesorang huhuhu......
tapi yang penting keje jalan da lah huhuhu..... aku kadang2 tansion guks lah keje kat cni coz aku bkan pandai sangat pon keje-keje mcm niw..... dulu aku blaja amik kos broadcasting..... tapi tah mcm mana plak tersesat boleh keje ni huhuhu...
2 lah orang kata rezeki 2 ada kat mana2 jer kan..so kita hanya mampu berusaha jer n yang tentukan kita punya life hanya dia yang satu....
tapi aku x lah berserah kat dier sangat pon.. aku banyak gunakan usaha aku.. coz orang kata kalau kita harapkan nya- saja.... tanpa usaha...
so x jalan lah keje n x guna pon kan..... rasa nya aku da melalut tah kat mana tah....
yer lah pepagi lagi kan da membebel sorang2....
so dari korang x gila n jadi gila macam aku.... baik aku lari dulu kan......
x nak lah kang korang babitkan aku plaks dalam hal-hal yang x sepatutnya.....
aku buat ni pon bkan nak ting-tongkan korang... just nak isi masa lapang n ilangkan tansion aku kat opis ni jer...... 2 jer niat aku pon huhuhu... pepe pon sapa 2 yang rajin baca lah aku punya luahan gila aku ni hahahaha... tapi aku harap korang jangan plax jadi gila mcm aku ey....
sayang korang sumer ... DURINA..DOOOO...



3 comments:

  1. he3.
    tu la.
    jauh sesat.
    dr broadcasting sesat ke admin.
    tp xpe.
    boleh belajar kn?

    ReplyDelete
  2. syukur la ada keja kan?
    daripada x da...

    nice blog..
    he3x...sorie..salam singgah..

    ReplyDelete
  3. Ala..akui pun broadcasting jugak...la ni buat semua menda...dari driver sampai la handle metting..even segala....nak buat macam mana..kerja.

    Mana2 pun boleh buat..tak kisah la Dip or degree tak masuk akl....ah...carutttttttttttttttttttt

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages