Encik East | Create your badge
Instagram

Thursday, July 2, 2009

aku hanya mampu melafazkan rindu pada mu...

Apa agaknya khabarmu...Di sini aku dibelenggu rindu...Beginikah rasa seksa perpisahan berjauhan,Sungguh aneh hidup berasingan...Hati terasa bagai bersama mu..Meskipun aku jauh beribu batudari mu...Sesaat seperti berabat lamanya,Semasa kau tiada,Apa yang terdaya ku laku kan, hanyalah berserah …Bila terasa rindu pada mu.. akan aku sebut namamu Dengan harapan engkau akan muncul dalam lena ku...dan kadang kala, Bila aku terasa rindu, akan ku bayang wajahmu dalam angan-angan k... Dan barulah aku terasa bagai terubat segala luka kerinduan...Jauh sekali hidup di sini tanpa mu.. berbeza Beribu kali lagi aku selesa bersama mu..Tak sabar menantikan detik kehadiran mu..Namun sebelum itu..Apa yang termampu Terlintas di fikiran untuk meminggirkan sajaSemua pencarian di siniTetapi ini sebahagian dari pengorbanan danBekalan andainya hari sukar mencabar kelak.....

1 comment:

  1. Puitisnya nukilan Rindu. Teringat pulak lagu "Bila rindu aku sebut namamu" dendangan Noreen Noor...itulah CHINTA uowls..

    ReplyDelete

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages