Encik East | Create your badge
Instagram

Friday, July 10, 2009

malam yang indah dan sunyi, aku keseorangan...sayu hati, di iringi ayunan germersik violin... membuat kan malam ini bertambah sayu bila aku terkenangkan kenangan di masa lampau... hampir aku menitiskan air mata tat kala alunan music mencengkam sehingga ke sanubari ku... namun aku harus abadi kan segala kenangan lampau agar aku dapat memulakan dan menikmati kehidupan aku yang baru....

kenapa hati aku ni mudah terusik bila terkenangkan sesuatu.. sesuatu yg mudah menguris hati dan perasaan ku.. aku ingin kan kebahagian, ketenangan....mengasihi dan dikasihi... namun mustahil bagiku untuk menikmati segalanya kerana aku adalah insan biasa yang mempunyi banyak kekuranga..

aku berharap kekurangan yang aku miliki dapat menguatkan lagi semangat aku untuk terus menuju kehadapan...dan aku harap malam yg indah ini dan aku tanpa teman akan menyerikan lagi malam-malam ku

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages