Encik East | Create your badge
Instagram

Saturday, July 11, 2009

my room it's my everyting..

saja jer nak kongsi kat korang..
aku waktu bosan, or lebih senang kata hari-hari lah,selalu abishan masa kat bilik..aku ni jenis x minat sangat kuar umah.. tah ar aku pon xtau lah... aku lebih suka dok kat bilik, coz tenang jer, sambil2 dengar lagu cintan cinton or hindustan hhahaha.... boleh golek2...
ni lah tempat aku golek2 n buat apa2 lah yang patut....(buat apa ey??)
hahaha 2 x yah ar tau ey.... n aku selalu mengabadikan mimpi-minpi indah kat sini coz sambil guling2 n dengar lagu.. berangan lah jap kan.. hahaha..

ni plax barang2 dalam bilik aku ahaks... x der yg best pon...pusing2 situ gaks.... so ni jer lah yang ada kat dalam bilik aku hehe.. tunggu ar kalau ada yg bertambah, aku up date kat korang k hehe..
chaww!!!

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages