Encik East | Create your badge
Instagram

Saturday, July 25, 2009

memory telur..

tadi aku makan sebiji telur rebus, ma frnz bawak dari weding kawan dia, sambil2 aku makan, teringat pulak citer masa aku kecik-kechik.... ma dad n ma mum balik dari wedding, n dia bawak 2 biji telur kawin, n dia ambil benang n potong-potong... walau pon telur banyak lagi kat dapur, tapi kami adik beradik still nak telur 2, coz aura dia lain hahaha... kat situ kami diajar istilah berkongsi,sikit sama sikit, banyak sama banyak...
sebak pulak rasa hati, macam nak mengalir air mata bila teringat zaman kechik-kechik, selalu dimanja dan di belai, tapi sekarang aku hidup sendiri sebagai seorang yang dewasa.... tanpa bantuan kedua ibu bapa aku.. =(

No comments:

Post a Comment

.:same script, diffrent cast:. .:aku insan yang tak punya apa-apa:.

Pages